Friday 13 June 2014

CARA PENGGUNAAN Garam Mandian Assyifa'

Assalammualaikum
Salam sejahtera


Di sini ingin saya terangkan cara-cara menggunakan Garam Mandian Assyifa' ini:


Bagaimana menggunakannya?
~Dengan menggunakan sudu plastik yang disediakan, 3sudu garam hendaklah direndam dalam baldi yang mengandungi air sebanyak 5liter.
~Kacau pada lawan arah jam disertakan niat dengan terang dan jelas kemudian selawat dan sebut allahhuakbar 3x dalam hati. Angkat baldi dan siram sedikit demi sedikit keseluruh anggota badan.
~Juga boleh digunakan untuk rendaman kaki. 3sudu garam dilarutkan bersama air panas/suam setinggi buku lali. Rendam kaki selama 30minit.


Bila patut menggunakannya?

~Garam Mandian Assyifa' digunakan pada bilasan terakhir berserta niat. Niat hendaklah jelas sebutannya dgn hati yg bersungguh-sungguh. Niat boleh disebut seberapa banyak yang kita hendak tetapi sebutan hendaklah jelas dan terang di akhiri dgn selawat 3x.
~Waktu mandi yg disyariatkan adalah pada waktu pagi (waktu subuh) & waktu malam sebelum masuk tidur. Amalkan setiap hari denga niat yang baik-baik sahaja. Amalkan untuk kesihatan dalaman, luaran, jasmani dan emosi.


Bolehkah dikongsi pakai?
Garam Mandian Assyifa' ini tidak boleh dikongsi pakai selain suami, isteri & anak (untuk ahli keluarga sahaja, orang yang tiada kaitan kekeluargaan haruslah menggunakannya secara berasingan).


Berdoa agar,,,
~Memberi ketenangan dan keyakinan diri pada orang yang menghadapi masalah (niat dan selawat 3x)

~Mempermudahkan segala urusan seharian agar diberkati Allah SWT(niat dan selawat 3x)
~Menghindar dari makhluk halus dan penganiayaan dan penindasan (niat selawat dan selawat 3x)
~Rezeki, menaikan seri wajah, jodoh, masalah  degil, masalah rumah tangga, masalah keluarga, masalah kerja, masalah perniagaan, masalah berhutang, masalah kulit dll (niat dan selawat 3x)


Namun kita hanyalah manusia biasa tetapi Allah SWT yang maha berkuasa. Berdoa, berusaha dan bertawakal…




Hubungi saya untuk pembelian Garam Mandian Assyifa';

Fb: Maslinda binti Noor

Fanpages: Kedai Serbaneka Online

Tel: 0127326976

Email: maslindanoor@gmail.com



No comments:

Post a Comment