Friday 2 May 2014

ABDR, WAHM

Teks: MaslindaNoor
Imej: ABDR

Assalammualaikum dan bismillah,,

Apakah ABDR, WAHM? Dulu saya sering tertanya-tanya apakah maknanya. Pencarian di google menemukan saya maksudnya. "ABDR(Akademi Bekerja Di Rumah)" dan "WAHM(Work At Home Moms)".

Menarik dan tertarik. Segera saya menyertainya, memandangkan saya memang tercari-cari bagaimana caranya mencari sumber pendapatan tanpa perlu keluar rumah untuk bekerja. Diperkenalkan oleh Guru Online saya Puan Zaila Mohamad saya disaran mendaftar di Kelas Asas Blog Fan Page & Dropship.

Bermula dengan kosong ilmu tentang blog, saya memang tidak pernah dan tidak tahu berblog. Berpandukan eBook yang diberi selepas mendaftar kelas ditambah bimbingan sifu saya membina blog sendiri. Walau masih baru di ABDR saya dapat banyak ilmu yang selama ini tidak pernah saya fikirkan. Kalaulah dari dulu lagi saya menyertainya nescaya pelbagai ilmu dapat diserap.

Namun bagi saya masih belum terlambat bak kata pepatah biar lambat bertindak asal jangan tidak bertindak langsung. Saya yakin dengan usaha dan doa saya dapat memulakan dan melebarkan empayar bisnes saya sendiri. Saya juga berharap saya boleh menjadi seperti sifu-sifu di ABDR.

Amin.

No comments:

Post a Comment